עו"ד אייל בסרגליק: "אין התיישנות על הטענות נגד ליברמן"

    אייל ראובן 1 Comment on עו"ד אייל בסרגליק: "אין התיישנות על הטענות נגד ליברמן"

    עו"ד אייל בסרגליק המייצג את יוסי כמיסה לגדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "טוענים שלכמיסה יש עבר משפטי, אני בדקתי את זה, היה נגדו תיק זוטר שנסגר בלא הרשעה. לגל הירש הביאו עד מדינה שהיה מואשם בשידול לרצח" | האזינו

    צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    13:53
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on בשידור חי: הרבנית משטפנשט עשתה הפרשת חלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד אייל בסרגליק שמייצד את יוסי כמיסה בטענותיו נגד שר האוצר ליברמן, אומר לאיתי גדסי ויענקל'ה םרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "כמיסה לא פוחד, אנשים שואלים כל הזמן את כמיסה למה הוא לא התלונן לפני 20 שנה. הוא פנה לרשויות החוק והחומר שכב שם, הוא פנה שוב ושוב, יש לנו איך להוכיח את זה. הוא רואה שלא עשו כלום, אז העניין התפוצץ ציבורית"

    "אני אגיד לכם משהו משפטי חשוב, לא מגישים קובלנה פלילית נגד אדם שלא נחקר, יש בעיה עם זה שהיא תמחק על הסף. וליברמן הגיש נגדו. שנית, אני יודע שהייתה חקירה שממנה מונים ההתיישנות, שזה אומר שאין התיישנות על בתיק".

    "טוענים שלכמיסה יש עבר משפטי, אני בדקתי את זה, היה נגדו תיק זוטר, פקח שהתקשר אליו ולא הזדהה כפקח, לא הייתה הרשעה. לגל הירש הביאו עד מדינה שהיה מואשם בשידול לרצח. לא פחות, בעניין גל הירש אחרי שבוטל השוחד צריך לבטל את הסכם עד המדינה".

    "אני עוקב אחר משפט נתניהו, הדס קליין היא עדה שנאמנותה מוטלת בספק רב. מילצ'ן סותר את עדותה חזיתית. מעניין לראות מה ייצא מזה בסוף".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני מצפה מעיראקים לשעבר כמו מוסי…מה זה השם הזה… להתחיל לחפש עבודה בשוק